mandag den 18. januar 2010

Mumier

Vi lagde hinanden til at dø, og lod os mumificere. Vi balsamerede minderne og lukkede øjnene for den verden, vi ikke kunne finde ud af at forlade, men heller ikke kunne blive ved med at eksistere i. Vi er en omvendt symbiose der kun kan gøre alting halvt, og vi er allermest når vi beslutter os for slet ikke at være. Jeg håber de vil udstille os som skrækeksempler på halvfærdige produkter af et samfund, og en generation, der aldrig får plads i historiebøgerne, så ingen behøver holde i hånd som vi gjorde, for vi gjorde det ad helvede til.

Word count: 100

6 kommentarer:

  1. hej (:
    kan rigtig godt lide din blog. dejligt med et alternativ til alle de huserende modeblogs, der kan være svære at undgå!

    millemilla.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Tusind tak skal du have! Ja, der er modeblogs over det hele - jeg læser dem også selv, men man kan godt komme til at få liiiidt for meget :) Jeg tror desværre der er et lidt større publikum for modeblogs end for sådan noget som jeg laver...

    SvarSlet
  3. Helt enig med Camilla! (min grandkusine forresten - blær blær :b)Jeg er vild med din blog. Jeg elsker også at skrive and so does Camilla. Kig evt. forbi min blog:

    www.gumzeand.blogspot.com

    - hvis du vil :) Jeg skriver alt muligt og deriblandt digte (:

    SvarSlet
  4. Sandra - Mange tak skal du have. Jeg kigger lige forbi din blog når jeg har lidt bedre tid end lige nu :)

    Jacob - Tak. Jeg har sendt dig en mail, forøvrigt.

    SvarSlet
  5. Vi lagde hinanden til at dø.

    Wauue, sådan en indledning er guld!!

    Jeg byder dig velkommen tilbage fra dit vinterhi.
    Kh. Robert

    SvarSlet