mandag den 1. februar 2010

Sne og engle

Du vil bygge huse, siger du. Ikke legehuse, ikke cykelskure, men rigtige huse. Du synes vi skal fælde træerne med de bare næver, og bygge en bjælkehytte vi kan gemme os i. Men store træstammer er altså tunge, og så tungt gider jeg ikke tage det hele. Jeg vil hellere bygge snemænd, og nyde synet så længe det varer. Måske kan du også få lov at lave en sneengel eller to i min have, for dens slags engle har bekendt kulør, og når de smelter er det sommer. Jeg har tid til sneengle, men ikke til Udødeligheden. Ikke lige nu.


Word count: 100

4 kommentarer:

  1. zenzation! Estinguellas første og hidtil BEDSTE konkurrence løber af staben just nu, så skynd dig ind på www.estinguellas.blogspot.com og deltag i en zuuperfee konkurrence hvor du kan vinde billetter til den fedeste fest for folk som os der har hang til lækre klude!
    aaand off u go

    SvarSlet
  2. fed blog!(:

    tjek min ud og bliv gerne læser.. www.redllips.blogspot.com
    /cecilie

    SvarSlet
  3. For en koslig (dejlig?) blogg du har! :). Hilsen Di Tikte fra Norge

    SvarSlet
  4. :) :) :) :) :) :)

    ...Hvor er det fint når lige præcis de 100 ord bliver sat sammen af dig...

    Hilsener :)

    SvarSlet