lørdag den 3. oktober 2009

..98, 99, 100

Velkommen eller velkommen tilbage til the new and improved Smaa Ord. De sidste par dage er gået med formatering af indlæg herfra og til helvede, for at få det hele til at se nypudset og blankt ud når kvoten af suspense var opbrugt, og jeg var nødt til at stoppe hemmelighedskræmmeriet. Jeg ved ikke hvad du havde forventet at se, men det er altså sådan her, her vil se ud det næste stykke tid. Det er min egen håndskrift ovenfor, ligesom det er mine tekster på godt og ondt (i medgang og modgang osv). Jeg håber du kan lide det.

Word count: 100

3 kommentarer:

  1. Jeg synes det er blevet rigtig rigtig fint. Du kan godt være tilfreds med resultatet:)

    PS. Smider du ikke en mailadresse op et eller andet sted?

    SvarSlet
  2. Jeg er glad for du kan lide det, mange tak :)

    PS. Der står en mailadresse et hemmeligt sted ude i højre kolonne... hvis du ikke kan finde den der, er den smaaord@forum.dk

    SvarSlet
  3. Layoutet blev rigtig lækkert, søde Maya.
    Jeg håber ikke, at du havde for mange kvaler mht alle de trælse ting, du så på min skærm.
    Men nu ser det rigtig godt ud. Selv her på min. :)
    Ses om et par timer. (Vi har rødvin til dig <3) xD

    SvarSlet