mandag den 19. oktober 2009

Deltidsjob søges

Kære Arbejdsgiver.
Som skrevet er jeg på jagt efter et deltidsjob. Det skal gerne enten ligge i Århus Kommune eller kunne klares hjemmefra.
Jeg besidder mange kvaliteter:
  1. Usandsynligt fraværende ordenssans
  2. Kreative løsninger på alt
  3. God værkstedshumor
  4. Ingen videregående uddannelse...
  5. ...men masser af store smil
  6. Nå ja, og så er jeg serviceminded, effektiv osv. (indsæt selv flere pæne ord)
De ting jeg forventer af mit fremtidige arbejde er nogenlunde:
  1. Skyhøj løn
  2. Kreative udfordringer
  3. Gratis kaffe
  4. En tændt radiator

Lyder jeg som den medarbejder du mangler? Så kontakt mig fluks på mayazachariassen@gmail.com, jeg tror vi kunne blive gode venner.

MVH Maya


Word count: 100
(Og lidt (læs: meget) inspireret af O'Manne)

2 kommentarer: