søndag den 15. november 2009

Kollektive konspirationer

Der er ikke så meget spændende at sige i dag, så os snakke lidt om det, der alligevel optager en del af min hjernekapacitet i øjeblikket. Rigtigt, Forbrydelsen II.

Konstateringer:
1.Det var ikke Raben. Så havde hverken storebror Holst eller nogen andre haft interesse i at slå Dragsholm ihjel.
2.Det var ikke Strange. Fordi jeg siger det.
3.Det var ikke Holst. Han har ikke noget ordentligt motiv.

Spørgsmål:
1.Hvor fanden er König henne? Er han død?
2.Hvis er den ekstra hånd?
3.Hvorfor blev Lund truet med en politipistol ude i kødbyen?
4.Hvem har plantet fotografiet i Holst's lejlighed?

Happy guessing!

Word count: 100 (jeg håber du gider gætte med og nej, du behøver ikke holde dig på hverken den ene eller anden side af 100 ord, det er kun mig der skal plages med sådanne dogmer)

2 kommentarer:

  1. Måske du burde indføre en præmie i Maya's-Morder Quiz? Noget med buket blomster eller et kroophold? Det ville sætte skub i tingene.

    SvarSlet
  2. Jeg kan slet ikke finde ud af hvem det skulle være.. Det er alt for oplagt at det er ham de tar til Afghanistan efter i hvert fald... Men med kun 2 afsnit tilbage kommer der vel næppe flere mistænkte frem :S

    SvarSlet