onsdag den 18. november 2009

Rækkehuse

Os to som et er lidt ligesom dårlig arkitektur, som rækkehuse der skyder op af provinsens marker ligesom svampe – og det er vel at mærke ikke rød fluesvamp der er tale om, rød fluesvamp er i det mindste en lidt sej svamp, ligesom griseflu er en lidt mere op på beatet sygdom at smykke sig med end lousy forkølelse. Vi er alle de dårlige ting ved dårlige forkølelser (måske endda forkølelsessår) og huse af pap, når de bliver lagt sammen. Hvis nogen lagde lidt omtanke i, kunne vi måske mutere til coolness.
Men sådan er vi. Og det er fint.

Word count: 100

P.S.:... Jeg fik min radioblogdebut i dag. Sejt, hva'?

4 kommentarer:

  1. Tillykke :D
    Det var FANDME på tide!

    SvarSlet
  2. Ja de skraber bunden af tønden nu med den der radioblog :)

    Aj det var gaas!

    SvarSlet
  3. Tsk. Dit post scriptum overskrider ordkvoten.

    P.s. Til lykke.

    SvarSlet
  4. jeg hørte det godt, det var vildt mærkeligt først, for hun begyndte bare at læse op uden at sige hvor fra, og jeg tænkte "det har jeg da hørt før, arh der er sgu da heller ikke andet end genudsendelser på dr" indtil jeg kom i tanker om hvor. Sejt!

    SvarSlet