lørdag den 19. september 2009

Servicemeddelelse

Det har stået lidt stille her de sidste dage, er der måske nogen der har opdaget. Det ville være halvvejs dårlige undskyldninger på stribe, og halvvejs ægte sandhed, så nu siger jeg det alligevel: jeg blev overfaldet af det virkelige liv. Jeg har haft øresønderrivende travlt med arbejde, dagdrømme, junkfood og andre gøremål. Her burde være opdateret nu. Derudover er der faktisk travlt her på bloggen – noget med styresystemer og designproblemer, som gerne skulle være fikset til Den Store Afsløring 1. oktober. Det håbes at det hele falder på plads, og at det virkelige liv lader være at spænde ben.

Word count: 100

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig rigtig meget til at se, hvad du har hittet på til den 1. oktober:)

    Forøvrigt en meget fin bølge-føljeton du fik lavet!

    SvarSlet
  2. Haha, nu skal jeg nok passe på med at love for meget :) Jeg har fiflet med blogger vs. wordpress i noget tid, men jeg tror jeg bliver her - det er tilpas avanceret, egentlig. Så den mest banebrydende begivenhed d. 1. bliver nok alligevel anonymitetstabet - så forhåbenlig er det også en lille smule spændendende.

    Og mange tak skal du have! "Bølge" er i virkeligheden en gammel sag, der slet ikke er skrevet som føljeton, men jeg synes den klarede transformationen meget fint :)

    SvarSlet