fredag den 10. juli 2009

Måske skulle der bare flere til

Poeter, libertinere, idioter og andre fantaster verden over – lad os forene os, lad os gribe hinandens hænder, og blidt kysse hinandens øjenlåg til himlen styrter og taget letter. Sammen kan vi bygge oceaner i alverdens øregange, og flyve verden rundt på natsorte laksvaner. Mine ord og dine ord bliver vores ord bliver liv i alle vores sjæle. Men jeg kan ikke alene, jeg kan ikke kun med englene, professorater, professionelle og pop. Jeg har brug for, at du fortæller mig, at der findes nogen derude, der er ligesådan til mig. Og egentlig skal det i virkeligheden måske allerhelst være dig.

Word count: 100

3 kommentarer:

  1. Jeg kom forbi, fandt herind. fandt dig og dine ord. du bandt mig med de ord
    dryssede dem om mig som kærtegn - som tryllestøv. jeg lod mig villigt forhekse.

    Ingen refleksioner. masser af refleksion. jeg gav mig hen, lagde forstanden.
    jeg lagde mig ned. lå hen i en døs af forstandsløshed.
    frit stillet, bundet, forløst.

    Rørt og berørt og berøvet. tanke, moral og fornuft.
    bildte mig ind at det var væk. at alting var sket i en drøm.

    . . . .

    Fantastisk at læse dine ord. Ærgerligt jeg først har opdaget dig nu, men jeg må bare i gang med at læse bagud...

    Wordcount: 100

    SvarSlet
  2. Mange, mange tak for rosen! Det er så rart at vide, at nogen læser med - det gør det hele lidt sjovere. Bloggen er stadig et relativt nyt projekt, så der er godt nok ikke så meget at læse bagud.
    Jeg håber du vil kigge forbi igen.

    SvarSlet
  3. Ja selv tak da. Nyder dine ord...
    Ja det gik jo sså op for mig at der ikke var så meget at læse tilbage på. Sjovt, for jeg havde en fornemmelse af du havde været i gang her længe... Nå men bare rolig. Jeg kigger forbi dagligt

    SvarSlet